smile and beauty

Blogomban mindenről írok ami érdekes és mosolyt tudok vele bárki arcára is csalni ;)

Friss topikok

  • bekaaa_18: d) xĐ (2011.08.11. 13:15) Teszt
  • bekaaa_18: D) nyamm xD ( = (2011.08.01. 17:30) Teszt

Címkék

Teszt

2011.08.02. 15:12 | Sütikee | Szólj hozzá!

Egy újabb  teszt , amit nemrég írtam ;)

MILYENNEK LÁTNAK?

(ne feledjétek, a teszteknek csak úgy van értelmük, ha őszintén csinálják meg őket!)

1. Hol a helyed az osztályban?

A) én vagyok az egyik legmenőbb!    

B) nem tudom, nem is érdekel         

C) a menők és a looserek között    

D) hát, valahol a loosereknél...      

 

2. Miket szoktál csak úgy firkálni?

A) csillagok, szivek                      

B) virágok, vonalak                     

C) állatok, emberek                    

D) körök, kockák                     

 

3. Milyen ízű a kedvenc rágód?

A) erdei gyümölcsös

B) dinnyés

C) körtés - citromos

D) sima mentolos

 

4. Mi rólad a kedvenc fotód?

A) csak én vagyok rajta komolyan/szomorkásan

B) csak én vagyok rajta és nevetek

C) a barátaimmal vagyok rajta

D) a családommal vagyok rajta

 

5. Hogy nézel ki?

A) annyinak, amennyi vagyok

B) idősebbnek a koromnál

C) fiatalabbnak a koromnál

D) valamikor idősebbnek, valamikor fiatalabbnak néznek

 

Értékelés:

 ABCD
1.3 p.1 p.2 p.0 p.
2.3 p.2 p.0 p.1 p.
3.0 p.1 p.3 p.2 p.
4.1 p.3 p.2 p.0 p.
5.3 p.2 p.0 p.

1 p.

 

0 - 3 pontig:

anyuci és apuci pici gyerekének tartanak és gyerekesnek :(

Viselkedj kevésbé gyerekesen!

4 - 7 pontig:

őszintének, de kicsit zárkózottnek és depisnek tartanak :I

Ne zárkózz el, és többen fogják keresni a társaságodat.

8 - 12 pontig:

jófejnek áés átlagosnak tartanak. :)

Legyen több önbizalmad!

13 - 15 pontig:

sokan irigyelnek pozitív kisugárzásod és menőséged miatt. :D

Ne foglalkozz az irigykedőkkel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smileandbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr63120336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása